» © Мар'ян Коцан » 15 квітня 2011 року

Основні принципи роботи

Primum non nocere (лат. "Найперше — не зашкодь!")

На мій погляд, це найважливіший принцип роботи адвоката. Під час надання правової допомоги будь-які кроки та дії потрібно розглядати через призму інтересів клієнта. Доволі часто трапляються ситуації, коли хочеться довести опонентам (а в деяких випадках і суду, і правоохоронцям) свої професійні знання і вміння. Однак, від цього приходиться відмовитись оскільки це може завдати шкоди інтересам клієнта. В такому випадку власні амбіції повинні поступатися перед кінцевим результатом, якого хоче досягти клієнт.

Абсолютність адвокатської таємниці

Жодна інформація, отримана мною під час надання консультації чи виконання доручення ні за яких обставин не буде розголошена без згоди клієнта. Користуючись гарантіями, наданими статтею 10 Закону України "Про адвокатуру", я ніколи не надаю згоди на огляд та вилучення документів, які перебувають у моєму провадженні.

Така категорична позиція зумовлена бажанням, щоб клієнт відчув повну захищеність та повідомив максимум потрібної інформації. В свою чергу я, отримавши вичерпні дані по справі, можу швидше зорієнтуватися в суті питання і сформувати потрібну стратегію.

Публікації на даному сайті здійснюються тільки за згодою клієнтів з обов'язковим вилученням ідентифікаційних даних про них (П.І.Б., адреса проживання, дата народження, марка та номер автомобіля тощо)

Повага до власного часу та часу клієнта

Я дуже ціную свій час, а відповідно не можу дозволити собі зневажати час моїх клієнтів.

Потрапивши до мого офісу у домовлену годину, Ви можете бути певні, що Ваш час не буде змарновано чеканням у фойє.

Протягом Вашого візиту жоден інший клієнт не перерве консультацію оскільки ретельно сплановані зустрічі не допускають так званих "накладок".

Для зручності планування зустрічей та консультацій на сайті створена сторінка "Мій робочий календар".

Кожен клієнт унікальний

Свою роботу я вибудовую за принципом унікальності кожної справи і кожного клієнта. Справи можуть бути подібні, але в жодному разі не ідентичні. Відтак, до їх вирішення не можна підходити "шаблонно".

Я хочу дати кожному клієнту зрозуміти, що він для мене особливий та важливий. З цією метою  всіляко намагаюсь іти на зустріч. Однак, це не варто розуміти як безапеляційне задоволення будь-яких примх. Принцип "клієнт завжди правий" в моїй роботі не діє. Своє завдання я бачу в тому, щоб допомогти конкретному клієнту розібратися з його конкретною проблемою, допомогти знайти правильний шлях для вирішення і отримати найсприятливіший результат.

Прозорість роботи

На будь-якій стадії виконання доручення клієнт має можливість проконтролювати хід його справи.

Якщо існує така можливість, клієнту надаються для вибору кілька шляхів вирішення проблеми та роз’ясняються наслідки. Таким чином клієнт сам обирає найсприятливіший для нього варіант на основі отриманої інформації.

 

Прокоментуй!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вгору