» зразки документів, Корисна інформація © Мар'ян Коцан » 22 червня 2012 року

ЗРАЗОК заяви в сервісний центр з приводу гарантійного ремонту товару

Практика показує, що сфера послуг в Україні ще не на достатньому рівні. В тому числі в частині гарантійного обслуговування товарів. Сервісні центри в переважній більшості випадків не бажають належним чином оформляти прийняття товару в ремонт або для проведення експертизи недоліків товару. Внаслідок цього споживач може тривалий час чекати товар з ремонту. Крім того, як це зазначено в заяві, тривалість ремонту впливає на обсяг прав споживача. Працівники сервісних центрів вперто не хочуть приймати під розписку заяви від споживачів, вигадуючи всілякі причини. Однак, це не привід, щоб нічого не робити для покращення ситуації. Приведена нижче заява була написана в зв’язку з тим, що працівники сервісного центру протягом тривалого часу не бажали здійснити ремонт товару. Навіть намагалися звинуватити самого споживача в тому, що він перешкоджає ремонту. Після подачі такої заяви, товар відремонтували за 5 днів, включаючи (!) день здачі товару в ремонт і день повернення з ремонту. Зайве наголошувати, що транспортування товару в ремонт і з ремонту в квартиру споживача здійснювалося засобами сервісного центру.

Сервісний центр "[Назва]"

[адреса]

копія: Управління у справах захисту прав

споживачів Львівської області

вул. Чорновола, 59, м. Львів, 79058

тел.: 231-83-63

[Ім'я споживача]

[адреса]

тел.: [номер телефону]

 ЗАЯВА

 [Дата] в магазині "[Назва]" за адресою [адреса] мною було придбано посудомийну машину "[Назва]".

В зв'язку з тим, що вказаний товар мав недоліки і був неналежної якості [дата] підприємством-продавцем мені було замінено браковану машину на аналогічну. При цьому було видано новий гарантійний талон з датою заміни і печаткою підприємства-продавця. Разом з гарантійним талоном мені було в письмовому вигляді надано інформацію про Ваш сервіснинй центр, як такий, що здійснює гарантійне обслуговування вказаного товару.

Однак, замінена посудомийна машина також має недоліки, які не пов'язані з неправильною експлуатацією. А саме, не відповідність показів блоку управління заявленим виробнинком технічним характеристикам товару. При особистому звертненні [дата] року в Ваш центр, а також в представництво компанії-виробника в Україні було підтверджено, що це є недоліком товару.

Після підтвердження в телефонному режимі, що такий недолік підлягає безкоштовному усуненню, [дата] року я звернувся до Вас з проханням відремонтувати товар.

[Дата]  майстер Вашого сервісного центру в моїй квартирі оглянув машину. Не приступивши до ремонту, без пояснення причин, а також без пояснення коли буде проведено ремонт, залишив квартиру.

[Дата] майстер прибув другий раз. Замінив блок управління на новий (з його слів). При тестуванні роботи машини, в момент її включення в квартирі повністю зникло світло. Очевидно, через неправильне підключення майстром блоку управління. Після цього, замінивши "новий" блок управління на попередній, так і не відремонтувавши машину, майстер пішов.

Жодних документів (навіть для огляду) ані перший, ані другий рази майстром мені надано не було. Зокрема, документів на "новий" блок управління (який майстер намагався встановити), а також про сам факт огляду і "ремонту" машини та про їх результати. У відповідь на моє прохання майстер повідомив, що він не зобовязаний мені нічого пред'являти.

Відповідно до ч. 2 ст. 6  Закону України "Про захист прав споживачів" (далі - Закон) продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.

Так само на моє прохання не було надано пояснень щодо моїх подальших дій.

В зв'язку з тим, що на даний момент товар так і не відремонтований, для мене залишається незрозумілою мета подвійного візиту майстра.

[Дата] телефоном мені повідомлено, що здійснити усунення недоліків в домашніх умовах не виявляється можливим. Однак, чіткої відповіді на запитання щодо того, який мені буде виданий підтверджуючий документ, я не отримав.

В зв'язку з цим вважаю за необхідне повідомити наступне.

Згідно з Законом права споживача, який придбав товар неналежної якості, напряму залежать від тривалості гарантійного ремонту. Зокрема, це впливає на можливість визнання недоліку істотним (ст. 1 Закону) зі всіма наслідками такого, а також на розмір неустойки (ч.9 ст.8 Закону). Крім того, на час ремонту продовжується гарантійний  строк.

Відтак, заявляю, що я зобов'язуюсь передати товар на гарантійний ремонт тільки у разі складання та підписання відповідного акту з зазначенням назви та моделі товару, дати передачі товару в ремонт та опису несправності, а також орієнтовної дати повернення з ремонту.

Додатково вважаю за необхідне звернути увагу на те, що відповідно до ч.5 ст.8 Закону доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника, сервісного центру.

У випадку неможливості усунути недолік, або якщо його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів, прошу негайно мене проінформувати.

 

[Дата]             __________________                       [Ім'я споживача]

 

Прокоментуй!

Ключові слова: , , , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вгору